ورق s275jr-قیمت ورق s275jr-فروش ورق s275jr-فولاد s275jr-ورق ساختمانی

ورق s275jr یکی از ورق های آلیاژی پر کاربرد در صنایع ساختمانی، خودروسازی و تولید قطعات است.

فروش فولاد نورد سرد-فروش فولاد نورد گرم-فروش فولاد نسوز-فروش فولاد ضد خوردگی-فروش فولاد کربنی -فروش فولاد زنگ نزن-فروش انواع استیل-(فروشگاه فولاد رسول دلاکان) ((ارتباط با واحد فروش 09122136675-02128423820))

ورق s275jr-قیمت ورق s275jr-فروش ورق s275jr-فولاد s275jr-ورق ساختمانی

این ورق فولادی از استحکام بسیار خوب در کنار قابلیت ماشین کاری و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. از این رو کاربرد ورق s275jr محدوده وسیعی را شامل می شود.

کاربرد

امروزه استفاده از ورق فولادی s275jr در حوزه های مختلفی را شامل می شود. از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • حوزه ساخت و ساز و انواع بناهای ساختمانی
  • پر استفاده برای تولید انواع محصولات سازه ای نظیر تیرچه فولادی
  • قابلیت استفاده از ورق s275jr برای صنایع نفت و گاز
  • گزینه ای مناسب برای صنعت خودروسازی و ساخت انواع قالب، براکت، شاسی
  • پرکاربرد برای ساخت تجهیزات عمومی و یا قطعات اتومبیل

مزایا

ورق آلیاژی از جمله ورق s275jr دارای عناصر مختلفی در ساختار شیمیایی خود هستند. از این رو خواص متعدد و مختلفی در این نوع ورق ها شاهد هستیم.

استحکام خوب در کنار قابلیت ماشین کاری و جوشکاری امتیاز ارزشمند ورق آلیاژی است.

ورق s275jr تنوع بسیار خوبی در اندازه و ابعاد دارد. به طوری که بسته به نیاز و با توجه به شرایط می توان ورق متناسب خود را خریداری کرد.

به دلیل نیاز بازار، برندهای مختلف ایرانی و خارجی اقدام به تولید و فروش ورق s275jr می نمایند.

قیمت ورق s275 نیز بسته به مشخصات فنی نظیر وزن، ابعاد و حضور برندهای اقتصادی، مقرون به صرفه است.

مشخصات فنی

ورق s275jr از جمله ورق های آلیاژی کم کربن است. از این رو قابلیت ماشین کاری و انعطاف پذیری خوبی دارد.

حداقل تنش تسلیم ورق s275jr برابر 275 مگاپاسکال است. استحکام کششی آن نیز به بیش از 370 مگاپاسکال می رسد.

نقطه ذوب حدود 1460 درجه سانتی گراد و چگالی 7800 کیلوگرم بر متر مربع از دیگر مشخصات فنی ورق s275jr است.

عناصر کربن، پتاسیم، گوگرد، سیلیس و درصد بسیار ناچیزی از نیکل و کروم از ترکیبات شیمیایی ورق s275jr هستند.

ابعاد و ضخامت ورق s275jr نیز بسیار متنوع و گسترده است. این تنوع در مشخصات و اندازه باعث شده تا برای مصرف مختلف ساختمانی و صنعتی خرید ورق s275jr گزینه ایده آلی باشد.

استاندارد ورق s275jr شامل استاندارد EN 10025 اروپا و استاندارد A570Gr40 آمریکا می باشد.

ورق s275jr-قیمت ورق s275jr-فروش ورق s275jr-فولاد s275jr-ورق ساختمانی

وزن

وزن ورق های آلیاژی یکی از پارامترهای اصلی و اساسی در مشخصات فنی ورق s275jr می باشد. این امر وابستگی زیادی به ابعاد و اندازه ورق از جمله طول، عرض و ضخامت آن دارد. طبیعتاً هرچه این مشخصات بالاتر باشد. میزان فولاد مصرفی و به دنبال آن وزن ورق s275jr افزایش می یابد.

میزان مقاومت به خوردگی

یکی از خواص مهم ورق های فولادی، مقاومت آنها در برابر خوردگی و شرایط شیمیایی است. در این راستا عنصر کروم و نیکل نقش بسیار زیادی در کسب مقاومت در این زمینه دارد. انواع ورق s275jr مقدار کمی از این عناصر را در ترکیب ساختاری خود دارند. از این رو مقاومت چندانی در برابر خوردگی نداشته و امکان آسیب پذیری وجود دارد. برای مدیریت این امر و استفاده از ورق s275jr در چنین شرایطی، به کارگیری پوشش های مناسب و ضد اکسیداسیون هوشمندانه است.

روش تشخیص کیفیت فولاد s275jr

بهترین روش برای اطمینان از اصالت و کیفیت ورق فولادی، آنالیز و انجام آزمایش است. در واقع شناسایی ترکیبات و ساختار فولاد s275jr، مطمئن ترین شیوه برای اطمینان از کیفیت آن است. برای این کار نیز آزمایش های مختلفی وجود دارد.

برخی از تولیدکنندگان نیز دارای شیت های آزمایشگاهی در این خصوص هستند. خریداران می توانند پیش از خرید فولاد s275jr به مشاهده و بررسی نتایج بپردازند. ضمن اینکه انجام آزمایش توسط خریدار و در آزمایشگاه مورد نظر نیز راهکار دیگری است.

قیمت

قیمت ورق و پروفیل های فولادی به فاکتورهای مختلف و متعددی بستگی دارد. در ادامه به بررسی مهمترین آنها می پردازیم.

  • نرخ قیمت جهانی فولاد

قیمت خرید انواع آهن آلات و پروفیل های فولادی متأثر از قیمت بازارهای جهانی فلزات است. از این رو قیمت جهانی فولاد بر قیمت فولاد s275jr نیز تأثیرگذار خواهد بود.

  • مشخصات فنی فولاد s275jr نظیر ابعاد، اندازه و وزن ورق

هرچه مشخصات فنی نظیر وزن ورق، ضخامت و ابعاد آن بالاتر باشد، فولاد مصرفی بیشتر است. در نتیجه هزینه خرید ورق افزایش می یابد.

  • تغییرات و نوسانات ارز و دلار

فلزات و محصولات صادراتی تحت تأثیر دلار هستند. بنابراین با تغییر نرخ دلار به دلایل مختلف اجتماعی و سیاسی، قیمت محصولات دلاری نیز تغییر می کند.

  • میزان عرضه و تقاضا

هرچه میزان تقاضا افزایش یافته و از طرفی تولید و عرضه ورق کاهش یابد، قیمت خرید افزایش می یابد. این موضوع به صورت بالعکس نیز وجود دارد. یعنی با کاهش تقاضا و افزایش عرضه و تولید، قیمت خرید ورق کاهش خواهد یافت.

  • برند سازنده و ایرانی یا خارجی بودن ورق

امروزه برندهای خوب ایرانی و ورق های وارداتی چین، روسیه، اوکراین، بلژیک، کره و… در بازار ایران فعالیت دارند. این برندها با توجه به هزینه نهایی تولیدات، قیمت های مختلفی برای ورق s275jr ارائه می کنند.

  • هزینه های ارسال، انبارداری و بارگیری

هزینه های جانبی نظیر انبارداری و ارسال نیز از دیگر فاکتورهای مهم بر قیمت ورق است. کاهش تعدد بارگیری، خرید از انبارهای معتبر و با سابقه در کاهش و مدیریت این هزینه ها مؤثر است.

  • مرکز خرید و فروش

برای خرید ورق s275jr روش های مختلفی وجود دارد. خرید حضوری و آنلاین از جمله آنهاست. محدودیت در زمان و مکان، استعلام قیمت، حجم سفارش و مشاوره خرید از تفاوت های آنها محسوب می شود.

در ارتقاء و بهینه سازی خواص فیزیکی و شیمیایی انجام می شود. با این وجود می توان گفت ورق آلیاژی به نسبت دیگر ورق ها از مقاومت بیشتری در برابر دما و رطوبت برخوردار است. پس اگر محل پروژه شما در معرض حرارت بالا یا خوردگی و رطوبت است. پیشنهاد می شود از ورق آلیاژی استفاده کنید.

مهمترین ویژگی این نوع ورق که استفاده از آن را برای مصرف کنندگان راحت کرده و باعث شده تا برای خرید آن (حتی از بورس). بیشتر ترغیب شوند، این است که می توان ورق آلیاژی را بازیافت نمود. ورق آلیاژی بر اساس آلیاژهای استفاده شده در آن دارای 2 نوع فولاد پر آلیاژ و فولاد کم آلیاژ است.

در تولید فولاد آلیاژی از عناصر مختلفی چون: سیلیسیم، منگنز، آلومینیوم، سدیم، نیکل، مس، کربن، منیزیم، مولیبدن. کلسیم، کروم و کبالت با درصدهای مختلفی استفاده می شود. ورق آلیاژی دارای انواع مختلف دیگری هم هست که در ادامه مهمترین آنها را نام برده. و به توضیح هریک از آنها برای شما خواهیم پرداخت.

هریک از عنصرهایی که در این بخش درباره آنها صحبت کردیم. ویژگی هایی به ورق می افزاید، به عنوان مثال استفاده از تیتانیوم در ورق آلیاژی، سختی و استحکام آن را بهبود خواهد داد. در ادامه جدول متداولترین عناصری که به ورق آلیاژی اضافه می شوند را ببینید:

ورق آلیاژی-فروش ورق آلیاژی-قیمت ورق آلیاژی-ورق A283-ورق a516-ورق a36

ورق آلیاژی چگونه تولید می شود؟

این نوع ورق نیز همانند اکثر مقاطع فولادی، به دو صورت نورد گرم و نورد سرد تولید می شود. معمولاً به ورق های آلیاژی تولید شده با نورد گرم، ورق سیاه نیز می گویند.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. و با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش میها می کند. توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
02128423820 – 09122136675
واتس آپ: 09122136675 – فکس: 02128423820
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com