لوله استیل 304- فروش لوله استیل 304-قیمت لوله استیل 304-فروش استنلس استیل

فروش فولاد نورد سرد-فروش فولاد نورد گرم-فروش فولاد نسوز-فروش فولاد ضد خوردگی-فروش فولاد کربنی -فروش فولاد زنگ نزن-فروش انواع استیل-(فروشگاه فولاد رسول دلاکان) ((ارتباط با واحد فروش 09122136675-02128423820))

لوله استیل 304 در شرایط انجماد، غیر مغناطیسی است. و در عملیات حرارتی انعطاف پذیر نیست.

لوله استیل 304- فروش لوله استیل 304-قیمت لوله استیل 304-فروش استنلس استیل

لوله استیل 304

هر یک از پارامترهای میزان سختی و قدرت کششی لوله استیل را می توان از طریق عملیات سرد افزایش داد.

در نظر داشته باشید که ان کار ممکن است باعث کاهش خاصیت مغناطیسی آن شود.

کاربرد لوله استیل 304

لوله استیل 304 معمولاً به طور انحصاری برای قطعاتی که نیاز به ماشینکاری، جوشکاری، سنگ زنی و یا پرداخت دارند. و همچنین مقاومت در برابر خوردگی در آنها حائز اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی این یک گرید فولاد ضد زنگ همه منظوره خوب به شمار می آید. لوله استیل 304 در محیط های دارای خوردگی مانند صنایع شیمیایی و کاغذ نیز عملکرد خوبی را به همراه دارد. در مکان هایی که در آن مقاومت خوردگی و خواص مکانیکی خوب نیاز اولیه به حساب می آید مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله استیل 304 به صورت گسترده در صنایعی مانند:

  • لبنیات
  • نوشیدنی
  • دیگر صنایع غذایی
  • و مکان هایی که بالاترین میزان بهداشت و پاکیزگی اهمیت فراوانی دارد به مانند صنایع داروسازی کاربر دارد.

همچنین قطعاتی که بایستی در تماس با استیک، نیتریک و سیتریک اسید، مواد شیمیایی ارگانیک و غیر آلی. رنگدانه ها، روغن های خام و تصفیه شده و غیره باشند، از این مواد تولید می شوند.

به دلیل کمبود خاصیت مغناطیسی، استفاده از لوله استیل 304 برای ابزار نیز بسیار مطلوب است.

همچنین از این محصول، در کارهای معماری نیز به طور گسترده استفاده می گردد.

ویژگی های لوله استیل 304

ترکیب شیمیایی

لوله های استیل از ترکیب فولاد به همراه آلیاژهای دیگر تولید می شود.

اما استیل 304 نیز، در کنار آلیاژ فولاد از 18 درصد کروم و 8 درصد نیکل نیز تولید می شود.

انواع لوله های استیل

لوله بدون درز – لوله درز دار

تفاوت این دو نوع لوله استیل در این است که لوله های بدون درز که به لوله مانیسمان شناخته می شوند. استحکام بالاتری نسبت به لوله های درز دار دارند.

در ساخت لوله های درز دار از جوش دهی درز استفاده می شود.

قیمت لوله های استیل گرید 304 نسبت به لوله های استیل دیگر کمی پایینتر است.

فلزات نسوز

همه این فلزات نسوز به ‌جز رنیوم دارای ساختار مکعب بدون محور هستند. علیرغم این واقعیت انواع ورق آهن نسوز دارای شباهت ‌های زیادی هستند. اما از نظر کیفیت مانند ویژگی چگالی. مقاومت در برابر سایش و خوردگی هر کدام از این فلزات نسوز دارای ویژگی‌ های خاص خود می ‌باشند. بسیاری از این ویژگی ‌ها کاملاً منحصر به ‌فرد بوده و در فلزات دیگر یافت نمی ‌شوند.

چگونگی ساخت وسایل با دمای ذوب بالای فولاد آلیاژی

همان‌ طور که گفتیم مثلاً از فلزات نسوز در اتومبیل‌ سازی استفاده می‌ شود. با توجه به دمای ذوب بسیار بالای این فلزات چگونه در موارد مختلف از آن ‌ها استفاده می ‌شود؟ برای پاسخ تخصصی به این سؤال باید گفت فلزات نسوز از کنسانتره ‌های سنگ استخراج می ‌شوند. سپس به‌ صورت مواد شیمیایی فرآوری می شود و در گام بعدی به پودر تبدیل می‌ شوند. در مرحله بعدی پودرها را در قالب ‌های مختلف ریخته. و دوباره آن ‌ها را منسجم و به شکل دلخواه در می ‌آورند. پخت این پودرها شامل گرم شدن درون قالب برای مدت زمان طولانی است. در زیر گرما، ذرات پودر شروع به اتصال می ‌کنند و یک قطعه جامد را مطابق قالب تشکیل می‌ دهند.

ذوب فلزارت

پخت می ‌تواند فلزات را در دمای پایین ‌تر از نقطه ذوب آن ‌ها نیز پیوند دهد. این یک مزیت قابل توجه هنگام کار با فلزات نسوز است. بنابراین نقطه ذوب بالای این فلزات و سهولت واکنش اکسیداسیون آن ‌ها (ترکیب فلز با اکسیژن هوا). در دمای بالا باعث می ‌شود. که متخصصین از پودر این فلزات برای کارهای مختلف استفاده کنند. و مانند فلزات دیگر به‌ صورت ریخته ‌گری مورد استفاده قرار نمی ‌گیرند. علم متالورژی پودر مدرن در واقع در اوایل دهه 1900. و هنگامی ‌که رشته‌ های لامپ رشته ‌ای از پودرهای تنگستن تولید شدند. ابداع شد و بعد از آن کاربرد فراوانی داشت. از همان ابتدا که دانشمندان کشف کردند چگونه می ‌توانند. از فلزات نسوز در تولیدات خود استفاده کنند. ابزارهای برش را ساختند که یکی از بهترین کاربردهای این نوع فلزات می ‌باشند.

مشخصات فولاد نسوز

دیگر فلزات نسوز نیز مانند تنگستن دارای نقطه ذوبی بالاتر از 3632 درجه فارنهایت (2000 درجه سانتی ‌گراد) هستند. نقطه ذوب بالای فلزات نسوز و مقاومتشان در برابر خوردگی و فرسایش. آن ‌ها را به فلزات بسیار عالی برای برش تبدیل کرده است.

فلزات نسوز همچنین در برابر شوک گرمایی بسیار مقاوم هستند. به این معنی که گرم شدن و سرمایش مکرر به‌ راحتی باعث انبساط، فشار. و ترک‌ خوردگی آن‌ ها نمی ‌شود.

این نوع فلزات دارای چگالی بالا (سنگین) و همچنین خاصیت هدایت الکتریکی و حرارتی خوبی هستند.اما همان ‌طور که در قسمت قبلی هم گفتیم. به‌ طور خاص این ویژگی‌ ها در هر کدام از آن ‌ها متفاوت است. پودرهای فلزی در اندازه‌ ها و فرم ‌های خاصی تولید می ‌شوند. سپس مخلوط ‌شده تا مخلوط تهیه شده قبل از فشرده و پخته شدن خواص مورد نیاز را ایجاد کند.

کویل316-کویل304-کویل استیل304-کویل استیل316-قیمت روز فولاد استیل-قیمت روز ورق استیل-ورق کلبوس – فولاد نسوز کلمبوس

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش ارائه داده است. توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.
صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی). مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
09122136675 – 02128423820
واتس آپ: 09122136675
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com