لوله آهنی-فروش لوله آهنی-کاربرد لوله آهنی-لوله آهنی سیاه

فروش فولاد نورد سرد-فروش فولاد نورد گرم-فروش فولاد نسوز-فروش فولاد ضد خوردگی-فروش فولاد کربنی -فروش فولاد زنگ نزن-فروش انواع استیل-(فروشگاه فولاد رسول دلاکان) ((ارتباط با واحد فروش 09122136675-02128423820))

لوله آهنی-این لوله ها برای بسیاری از پروژه های لوله کشی عالی هستند. آنها برای جابجایی آب، انتقال فاضلاب و در برخی از موارد انتقال گاز و سیم های برق مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله آهنی-فروش لوله آهنی-کاربرد لوله آهنی-لوله آهنی سیاه

لوله آهنی

یکی دیگر از کاربردهای عالی لوله های آهنی برای سیستم دفع زباله است. زیرا در برابر ساییدگی و خوردگی که ممکن است در اثر ورود و خروج روزانه مواد غذایی و ذرات ایجاد شود. بسیار مقاوم هستند. از همه مهمتر بهترین ویژگی لوله های آهنی نسبت به برخی از لوله ها از جمله پی وی سی، قابلیت بازیافت راحت آن ها است. به طوری که می توان آنها را بارها و بارها برای پروژه های مختلف استفاده کرد.

لوله آهَنی بهترین انتخاب برای سیستم لوله کشی است؟

به طور یقین نمی توان به این سؤال پاسخ داد. زیرا تنوع لوله ها بالاست و هر یک از آنها برای نوعی از لوله کشی کاربرد دارند. برای مثال لوله سیاه آهنی بیشتر برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های فولادی خصوصاً نمونه های گالوانیزه که می توانند در دسته لوله های آهنی قرار بگیرند. بیشتر برای انتقال آب و مایعاتی مورد استفاه قرار می گیرد که به دلیل وجود روطبت عمر مفید لوله را کاهش می دهند.

از طرف دیگر لوله های پلاستیکی مثل لوله پی وی سی و لوله پلی اتیلن موجود هستند. که هر یک مزایای خاص خود را دارند. برای مثال اگرچه در گذشته این لوله های آهنی بودند که استفاده زیادی در مصارف برق کشی داشتند. اما در حال حاضر لوله های PVC به دلیل خواص منحصر به فرد خود. مانند انعطاف پذیری و خاصیت خود خاموش شوندگی، عملکرد بسیار بهتری نسبت به لوله های فلزی دارند. به همین دلیل طرفداران بیشتری دارند. بنابراین استفاده از لوله آهنی دقیقاً به نوع کاربری بستگی خواهد داشت. زیرا برای هر سیستم لوله کشی نوعی لوله خاص کاربرد دارد.

لوله گالوانیزه آهنی چیست؟

اگر چندان نسبت به انواع سیستم های لوله کشی سر رشته ای نداشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید لوله های آهنی که نام گالوانیزه را با خود به یدک می کشند. شامل کدام موارد می شوند. این نام در اصل به همان لوله های فولادی گالوانیزه گفته می شود. به عبارتی لوله های آهنی که درصد کربن آنها بالاست و برای ایجاد یک سد محافظتی قوی روی پوشش بیرونی. با یک لایه روی ذوب شده، روکش می شوند. لوله های آهنی گالوانیزه به دلیل اینکه در برابر اکسید شدن تا مدت های طولانی مقاوم هستند. برای انتقال آب شرب مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله های آهنی سیاه

لوله سیاه نوع دیگری از لوله های آهنی است. که برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. آهن سیاه از هر لوله پلاستیکی قوی تر است. زیرا از فلز ساخته شده است. این مهم است. زیرا نشت گاز می تواند کشنده باشد. به عبارتی لوله های سیاه برای انتقال گاز طبیعی و پروپان در مصارف مسکونی استفاده می شوند. و به دلیل حساسیت بالایی که دارند. به صورت بدون درز تولید می شوند که آنها را به نوع بهتری. برای حمل و نقل گاز و سیستم های اسپرینکلر آتش تبدیل می کند. زیرا بهتر از لوله گالوانیزه می توانند از آتش سوزی جلوگیری کنند.

لوله سیاه آهنی بر خلاف نامش در واقع از یک ترکیب کم عیار فولاد ملایم ساخته شده است. این به لوله مقاومت بسیار بهتری در برابر خوردگی نسبت به لوله های سنتی می دهد. اما از آنجایی که لوله سیاه هیچ پوشش محافظتی ندارد. ممکن است در محیط های خیش یا مرطوب به راحتی زنگ بزند. برای جلوگیری از زنگ زدگی و ایجاد خوردگی لوله در خارج، باید یک لایه محافظ در قسمت بیرونی لوله ایجاد نمود. ساده ترین روش رنگ آمیزی آن است. به دلیل اینکه این لوله پوشش محافظتی ندارد. از آن نباید برای انتقال آب استفاده کرد. تفاوت لوله آهنی با نوع گالوانیزه نیز در همین نکته است که لوله مشکی با هیچ لایه محافظتی پوشانده نمی شود.

یکی از مزایای اصلی لوله های آهنی سیاه چکش خواری آن است. این بدان معنی است که می توان آن را بدون دردسر زیاد به فرم مورد نظر درآورد. کار با این لوله به دلیل راحتی در رزوه دار کردن آن رزوه ای. لوله آهنی مشکی برای ایجاد آب بندی مناسب، نیاز به نوار تفلن دارند.

لوله آهَنی نازک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

و لوله آهَنی نازک از جمله تجهیزات پر طرفدار در صنایع است که به علت قابلیت های ویژگی های به خصوصی که دارد. دامنه کاربرد آن روز به روز افزایش پیدا کرده است. عمدتاً این تجهیزات برقی ساختمان ها و صنایع وظیفه دارند. از کابل هاو سیم های برقی در برابر عوامل خارجی نظیر اجسام تیز و برنده، اشعه ماوراء نفش خورشید و رطوبت محافظت نماید. به این ترتیب لوله فلزی نازک می تواند به طور مؤثر در طول عمر تجهیزات. و ادوات برقی موجود در صنایع و یا ساختمان ها تأثیر گذار باشد.

ویژگی های لوله آهنی نازک

به طور کلی فرآیند تولید این دسته از تجهیزات سبب شده تا ویژگی های ساختاری لوله های آهنی به طور قابل توجهی بهبود پیدا کند. از جمله ویژگی های این دسته از تجهیزات برقی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی

مقاومت در برابر ضربات عوامل خارجی

وزن بسیار پایین

مزایای استفاده از لوله های آهنی نازک

ویژگی ها و خصوصیات ویژه لوله آهَنی نازک سبب تمایز این دسته از تجهیزات با سایر لوله های فلزی شده است. از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سرعت نصب بالا

قیمت مناسب

طول عمر بالا

سهولت در کابل کشی و سیم کشی

هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربۀ ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی. و با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبری که ضمیمه محصولاتش به مشتریان خویش میها می کند. توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را همواره فراهم آورد.

صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش. انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما
02128423820 – 09122136675
واتس آپ: 09122136675 – فکس: 02128423820
اینستاگرام: fooladdalakan
ایمیل : fooladrasuldalakan@gmail.com